Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the fast-indexing-api domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/seorm2/domains/my-web.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/seorm2/domains/my-web.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Co daje marketing w sieci? - My-Web.pl

Co daje marketing w sieci?

Popularność Internetu, także portali społecznościowych przełożyły się na zmianę charakteru działań marketingowych. Dotychczas znane kanały komunikacji z potencjalnym klientem przyjęły bardziej  złożoną postać. W jaki sposób działa współczesny marketing?

Wielopłaszczyznowe działania promujące markę

Skuteczne budowanie pozytywnego wizerunku firmy wykorzystuje wiele narzędzi. To najbardziej popularnym są oczywiście płatne reklamy. Tak samo na portalach społecznościowych, jak Facebook, w przeglądarce Google, czy na Youtube skorzystać można z płatnej promocji danego typu materiałów. Mogą to być posty, strona internetowa, filmiki. Jednak samo wykorzystanie płatnych promocji nie gwarantuje sukcesu. Dlaczego tak się dzieje?

Targeting – czyli optymalizacja reklamy

Jedną z najważniejszych kwestii w tworzeniu płatnych promocji jest targeting. To nic innego jak tworzenie grupy docelowych odbiorców, dla których dany materiał może faktycznie okazać się interesujący lub przydatny. W trakcie prowadzenia kampanii bardzo ważne jest, aby przez cały czas śledzić zasięg reklamy oraz reakcje ze strony odbiorców. Chociażby takie, jak nowe obserwacje na fanpage’a na FB, czy większa ilość wejść na konkretną witrynę. Niezbędna staje się także optymalizacja. Czyli zmiana kryteriów reklamy w sytuacji, gdy ta nie przynosi zamierzonego efektu. Ważna jest także sama umiejętność wykorzystania danych, które pojawiają się w płatnych reklamach. Rozbudowane narzędzia do tworzenia kampanii mogą w skuteczny sposób wspomóc promocję produktu, czy marki.