Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the fast-indexing-api domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/seorm2/domains/my-web.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rank-math domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/seorm2/domains/my-web.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Real-time marketing - My-Web.pl

Real-time marketing

W erze nowych technologii szybka reakcja jest kluczowa dla wykorzystania nadarzających się okazji. Specjaliści od marketingu dostrzegają takie okazje, podsuwane przez zwykłą codzienność. To ona dostarcza bodźców, które napędzają społeczne zainteresowanie – i na fali tego zainteresowania eksperci potrafią zbudować skuteczny przekaz marketingowy.

Real-time marketing – co to jest?

Real-time marketing można wyjaśnić jako odpowiednią reakcję na określoną akcję. To wykorzystywanie aktualnych wydarzeń do skomponowania reklamy, która ma uderzać w określone uczucia odbiorców. Taka reklama nawiązująca do głośnego w danej chwili wydarzenia musi bezsprzecznie przynosić z nią skojarzenia, w kreatywny sposób wykorzystując jej elementy.

Wyjątkowość i trudność real-time marketing

Marketing tego typu jest niezwykle skuteczny, ale i zdradliwy. Trzeba właściwie zrozumieć charakter wydarzeń jakie mają miejsce, dopasować przekaz do grupy docelowej i wykorzystać odpowiednie elementy. Niezwykle ważny jest czas. Im reakcja będzie szybsza, tym lepiej. Internet opiera się na prędkości w przekazie danych, a pojawiająca się w niej moda rozprzestrzenia się w szybkim tempie. Umieszczenie swojego przekazu na tej fali wzbudzi zainteresowanie odbiorcy, nawiązując do najciekawszych, aktualnych historii i przedstawi firmę jako markę świadomą i zorientowaną w rzeczywistości. Ogromnie ważne jest, by nie zwlekać z opublikowaniem przekazu lub by nie sięgać do przedawnionych motywów. Społeczeństwo internetowe nie lubi zastoju – taka „przeterminowana” reklama nie tylko nie wzbudzi zainteresowania, ale może też ukazać firmę w niekorzystnym świetle.